Wednesday, July 11, 2012

Random.


Alhamdulillah, Astaghfirullah..

Ku kira,
Sudah ku rasa pahitnya bermujahadah mengejar syurga yg manis itu..
Merasa asingnya diri..
Melawan kehendak sendiri..

Ku kira,
Sudah ku rasa manisnya berkawan kerana Ilahi..
Ber'ana' 'enti' ..
Berkongsi suka duka, walaupun, eh, baru je kenal tadi !

Tapi,
Ku lihat kanan, ku lihat kiri..
Malu sendiri..
Baru setahun jagung rupanya aku ni..
Banyak lagi yang aku perlu pelajari..
Banyak lagi fasa kehidupan yang belum aku lalui..
Dan aku masih mencari,
Nikmatnya untuk terus istiqamah dan terus menyusuri,
Jalan yang panjang dan penuh duri,
Sehingga aku bertemu Ilahi.

Mode : muhasabah diri. the world does not evolve around me! tapi kan, who knows which drop of water that creates the hole in the stone? -anwarhadi quote from aimanazlan, haha-

p/s : bajet puitis.. sooo not me! =p

Counting days to the blessed month .. =D

No comments:

Post a Comment